maandag 21 september 2015

Snorfestival deel 1

Mijn hele bende ging mee
De weerbazen hadden er ook zin
Alles Kleurig en Fleurig
Iedereen goedgezind
Een weerzien met lieve bekenden en warme Eerste Ontmoetingen
Workshops te over!
Allerlekkerst eten van Madame Charlotte
en Beestigachtige Smakelijke Frieten 
Taartje snoepen bij Wood&WoolStool Henk
Launch van het Prachtige boek Shoot van Zilverblauw
(maar dat boek verdient een eigen blogpost dus wordt vervolgd)
Twee Roos van Roosbeef optredens!!
waarbij Maantje Piet eigenlijk voor 
Bert de Hond -die niet in de Hondenhemel komt- kwam
Tijd, ogen en oren te kort!

foto 2,4,5 door Elvis
foto 6 door Yvonne

14 opmerkingen:

Sandra zei

Amai. Helemaal geweldig. Ik ben jaloers :p. Geniet ervan Daan.

Unknown zei

Zooooo jammer dat het niet om de hoek is :-( Gelukkig hebben we de foto's (oooh die met die bloemen!!)

Uitgeverij Snor zei

dank voor jullie bezoek en mooie woorden en beelden! X

Patricia zei

Wat een gezellige dag!!!

Lies: zei

Wat een heerlijke foto's, mijn snor krult ervan.

Els04 zei

fijn!!!

Geertrui zei

Wij waren er ook met het gezin, en hebben net als jullie vollen bak genoten!

ieke zei

Ik zag je bij het eerste optreden van Roos. Wat zag je er mooi uit! Echt je bent een inspiratie voor me ookal ben ik 24. Wat durf jij veel met je kleren en uiterlijk. Ik denk dat ik mijn gekke heidi jurk eens uit de kast trek.

ps. ik ben heel jaloers op het waanzinnige konijnenpak van Maantjepiet. Ik wil er ook een.

ieke zei

En nu pas zie ik dat het de MaandagDaandag blog is. Het ging natuurlijk over Elvis met haar mooie kleren. Maar dat wil je haar vast wel zeggen toch?

Daan zei

Ik geef het zeker door Ieke (en ze blogt vandaag of morgen zelf ook nog over het Snorfestival :-)
Absoluut een opsteker want niet altijd makkelijk op de middelbare school tussen alle H&M, 21Forever enzo ketens kleding dragers ;-)

Liefs!

en o jaaaa een konijnenpak zou iedereen in zijn kast moeten hebben ;-)

Anoniem zei

Lieve Daan
Wat ziet het er weer geweldig uit. De enige foto´s vooral die tussen de bloemen. Is er 1 om in te lijsten. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
Lieve groet voor jullie allemaal
Nienke

wood & wool stool zei

Wat was het een heerlijk zonnige en vooral vrolijke septemberdag. Wat een mooie foto's allemaal en het onderonsje van H & MP... zo zoeoeoet!
Jullie zagen er allemaal schitternd uit, zoals altijd!
Het Snorfestival was wederom een feestje en jullie zien ook.
Ahoi! xx Ingrid

Babette | StudioBabsie zei

Wat een leuke foto's van de geweldige dag op het snorfestival! Heb jullie een paar keer zien lopen zondag hihi ;)

Babette | StudioBabsie zei

Wat een leuke foto's van de geweldige dag op het snorfestival! Heb jullie een paar keer zien lopen zondag hihi ;)