zaterdag 11 juli 2015

Maantje Piet Loves MamaLiefs



Maantje Piet is een JurkenMeisje
Broeken zijn voor 'Jommes'
Zwijmelend staat ze voor mijn kast 
Jurken met onderrokken en kantjes
Jurken die zwieren als je danst
Zoals in de Jaren Vijftig, Zestig en begin Jaren Zeventig

Het toffe gele jurkje is van MamaLiefs
Een werkelijke JurkenHemel!

Met de Kortingsvoucher DAANDAG krijg je 15 euro korting (geldig tot 31/7/2015)

MamaLiefs geeft ook ShopEvents bij je thuis
Hier lees je er alles over 
Ik beloof wanneer we ons Huis (klik en vertel het door) verkocht hebben 
en een Tof Antwerps Familiehuis gevonden hebben,
geef ik ook een MamaLiefsFeestje

nb. Ik word hier niet voor betaald. Het is slechts enthousiasme.

6 opmerkingen:

Cowboys en dindianen zei

Oooh!!! Prachtig!!!

Madame Mouton zei

Maantje PIet is dus ècht wel überschattig
Toch wel een tikkie jaloers, zo met 4 jongens zijn hier weinig jurkjes te vinden.

Anoniem zei

Hoi Daan, sorry – en gelukkig! – dat ik er helemaal naast zat met mijn kritische opmerking laatst over reclame maken via je kinderen! Ik zag het in de kleine lettertjes.

Fijne zomer!

Louise

Stephanie zei

Och wat is ze schattig!

Daan zei

Hai Louise, dank je wel voor je reactie.
Je moet weten dat ik alle samenwerkingen heel zorgvuldig aan ga. Heel streng ben in wat wel en niet en die keuzes met mijn hart maak.
Ik hoop en vertrouw er op dat mijn lezers dat zien en waarderen en mij het ook gunnen als ik leuke kansen kan en mag aangrijpen die blog gerelateerd zijn.
Een blog schrijven, het fotograferen, het blijven kijken en leren, alles kost heel veel tijd en energie. Ik doe dat super graag.
Heel fijne zomer voor jou ook <3
Liefs, Daan

Iris zei

Wat mooi en snoezig. Het staat haar prachtig! Ik wou dat ik de jurkjes kon laten vergroten naar mijn maat, of mijzelf kon laten krimpen naar maatje 140. Hihi. Leuk! <3