donderdag 10 juli 2014

MINT op de Modefabriek / Portrettenreeks #12

Elvis draagt op foto 1 & 4 een hoed van Yellow 108 en op foto 2 & 3 een zijden kraag van Kiss and Tell

Zondag gaan Elvis & ik weer naar de Modefabriek waar we MINT gaan bezoeken
We mogen de nieuwste collecties gaan bekijken van fantastische groene en eerlijke merken.
Check zeker onderstaande lijst!

Volg ons via Instagram voor een live verslag in foto's en minifilmpjes

Zazzy 3D geprinte sieraden en live 3D printen op MINT
Pääla live zeefdrukken
SLA popup café


6 opmerkingen:

Greetje zei

Veel plezier, ga jullie zeker volgen.

Nathalee Virginia zei

Tof! Veel plezier! Ik kijk uit naar het beeldverslag!

SophieSweetVintage zei

Ik ben echt fan van People Tree! Zo fijn als je een merk hebt waarvan je altijd weet dat het je past :)
Have fun! Ik ben benieuwd naar de foto's!

Nonnelien zei

Elvis doe mij denken aan een Franse filmster. ze is zo mooi.
veel plezier zondag.

Anoniem zei

altijd zo'n prachtige foto's van zo'n warm gezin! stiekem jaloers...
met welk fototoestel neem je de foto's??? wil er ook zo'n van m'n dochter.
dankjewel
Kathleen

Lehti Paul zei

Dat heb je goed bekeken Daan, altijd je eigen Elvis-mannequin bij de hand. ;-) En dit is natuurlijk ook super:
Amazing blogger MaandagDaandag and gorgeous daughter Elvis are gearing up for their visit.

Die lijst met namen van eco(?) kledingmerken/ producenten/ handelaren is totaal nieuw voor mij. Van mij zullen ze niet rijk worden, maar juich dergelijke initiatieven wel toe. Veel plezier dames!